الکتروپمپ راد یکی از برندهای پیشرفته در ایران می باشد. این نوع پمپ شناور در دو نوع صاف و شناور بنا به نیاز مشتری موجود می باشد.

پمپ های کف را می توان در دو نوع دوجداره یا تک جداره خریداری کرد. بدنه کف پخش کن ها تماما از فولاد ساخته شده است و برای افزایش طول عمر کف پاش ها از بوش های ضد سایش استفاده می شود. در این مقاله بیشتر در مورد این مدل کفپوش صحبت خواهیم کرد.

آشنایی با پمپ های کفی برقی.

پمپ کفی ساخت راد پامپ یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است. این پمپ کف برای انتقال آب تمیز مناسب است. بدنه، شفت و پروانه این محصول از فولاد ضد زنگ می باشد. بنابراین پمپ کف میله ای در مواجهه با آب دچار خوردگی نمی شود.

این پمپ یکی از بهترین محصولات برای حمل آب شرب می باشد. محفظه مکانیکی این پمپ جدا از محفظه موتور می باشد. محفظه سوپاپ نیز به گونه ای طراحی شده است که روغن در آن جمع شده و در نتیجه عمر پمپ را افزایش می دهد.

مشخصات فنی پمپ زمینی

راد پمپ یکی از معروف ترین شرکت های تولید کننده انواع پمپ در ایران می باشد. محصولات تولیدی این شرکت شامل انواع موتور شناور، پمپ عرشه، پمپ آب خانگی و پمپ تنه می باشد.

این شرکت توانسته است با بهره گیری از تکنولوژی روز محصولات باکیفیت را به بازار عرضه کند. محصولات این شرکت تا سی درصد کمتر برق مصرف می کنند.

مصرف برق کمتر

پمپ های کف راد دارای پروانه های متعدد برای کاهش مصرف انرژی هستند. این پمپ در دو نوع دوجداره یا تک جداره قابل سفارش می باشد. علاوه بر این، پمپ های کف در اندازه های مختلفی از جمله 3 اینچ، 2 اینچ و 4.1 اینچ تولید می شوند.

با توجه به اندازه های مختلف پمپ ها قدرت متفاوتی دارند. تمامی پمپ های تولیدی دارای الکتروموتورهای تک فاز با سیم پیچی مسی هستند. این ویژگی پمپ را قادر می سازد تا با مصرف برق کمتری کار کند. https://www.irannaz.com/%D9%BE%D9%85%D9%BE-%DA%A9%D9%81%DA%A9%D8%B4-%D8%B1%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%BE%D9%85%D9%BE-%DA%A9%D9%81-%DA%A9%D8%B4.html

استاندارد طراحی

استاتور و میله دوار از صفحات سیلیکونی مرغوب ساخته شده اند. در طراحی پمپ سعی شده است ابعاد قطعات داخلی و خارجی مطابق با اصول استانداردهای بین المللی باشد. بنابراین قطر بدنه کفپوش استاندارد حدود 178 میلی متر است و کفی شناور یا باریک بدنه نیز 137 میلی متر قطر دارد.

پمپ کف میله ای در دو مدل بدون شناور و فلوت دار در بازار موجود می باشد. هر دو مدل دارای یک صافی پلاستیکی در سمت مکش هستند. این فیلتر به جلوگیری از ورود ذرات جامد به پمپ کمک می کند.

مدل های تک جداره دارای خروجی جانبی و مدل های دو جداره دارای خروجی بالایی هستند. هر دو مدل تک جداره و دو جداره دارای موتورهای الکتریکی خنک شونده با آب هستند.

تنها تفاوت این دو نمونه این است که در مثال یک کانال داخلی با دو جداره برای استفاده از آب در نظر گرفته شده است.

این ویژگی به این معنی است که پمپ های دوجداره خنک کنندگی بهتری نسبت به مدل های تک جداره دارند. لطفا توجه داشته باشید که در صورت پایین بودن سطح آب، نیمه پر کردن پمپ به موتور الکتریکی آسیبی نمی رساند.

کف تخته ای بخرید

شرکت بازرگانی آب نیرو انواع پمپ کف را به مشتریان ارائه می دهد. ویژگی های محصول مورد نظر خود را می توانید در وب سایت این مجموعه به آدرس http://abniro.com/ مطالعه کنید.

مشتریان پس از بررسی ویژگی ها، اکنون می توانند انواع محصولات صنعتی را به صورت آنی و آنلاین از گروه بازرگانی نرو خریداری کنند. این مجموعه آماده ارائه انواع خدمات به کاربران می باشد.

مشتریان می توانند با مشاوره پیش از خرید پمپ مناسب را انتخاب و با کمک مشاورین این مجموعه آن را راه اندازی کنند.

از مزایای پمپ های کف راد می توان به محفظه های ضد سایش، بدنه تمام استیل، محفظه پمپ، بالانس بالا، قطر کم، مصرف برق کم و راندمان بالا اشاره کرد.

تمامی این ویژگی ها این کفش ها را به یکی از پرفروش ترین محصولات بازار تبدیل کرده است. پمپ های کف را می توان به صورت تک فاز با قدرت بین 1 تا 3 اسب بخار خریداری کرد.

این پمپ ها در دو مدل 2AS و 2vs در بازار موجود می باشند. این مدل پمپ را می توان برای مصارف نیمه صنعتی، استخر، کشاورزی، ساختمانی و ... مناسب دانست.

اخرین حرف

پمپ های زمینی یکی از مفیدترین محصولات در بسیاری از صنایع هستند. از این نوع پمپ می توان برای مصارف مختلفی مانند کشاورزی، حمل آب از چاه، حمل مایعات مختلف در کارخانه ها و ... استفاده کرد.

پمپ کف ایستاده یکی از بهترین محصولات موجود در بازار ایران در حال حاضر می باشد. پمپ های کف این برند در مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند. شما می توانید با توجه به نیاز خود انواع پمپ های کف را بررسی و خریداری کنید.

اگر به دنبال خرید پمپ لوکس با قیمت مناسب هستید می توانید به فروشگاه آب نیرو مراجعه کنید. این مجموعه بررسی آنلاین برندهای پمپ را آسان کرده است. به این ترتیب با مطالعه ویژگی های محصولات مختلف می توانید نوع مناسب را خریداری کنید.

بازرگانی آب نیرو محصولات خود را با تخفیف مناسب و موجودی مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار می دهد.