کلاس امتحانی راه دیگری برای کسب نتایج خوب در امتحان است، عجله نکنید و فکر نکنید که تمام شده است، آن را با دقت بخوانید و از همان لحظه تصمیم خود را بگیرید. آرامش خاطر را پیدا کنید و همین امروز تصمیم بگیرید. برای رسیدن به رویاهات...

کلاس های کنکور همه ساله توسط معلمان زحمتکش در شهرهای بزرگ و کوچک برگزار می شود.

کلاس کنکور در کنکور سراسری جایگاه ویژه ای پیدا می کند. از دیدگاه کارشناسان کنکور کلاس های واقعی کنکور با اساتید مجرب و به طور کلی مدارس کنکور با کادر علمی قوی در هر رشته می تواند بر این ضعف ها و مشکلات اصلی در دوره چهار ساله بازسازی و اصلاح دوره متوسطه غلبه کند. مدارس با کادر علمی قوی و تجربه در زمینه کنکور می توانند راهنمایی های متناسب با اهداف تحصیلی و پیشرفت همه متقاضیان ارائه دهند. معلمان مجرب، اهمیت موضوعات مهم و پرتکرار و همچنین مطالعه و تست. خوب بدانند و نتایج خوبی برای نامزدها به همراه خواهد داشت. ولی...

زمان مهم ترین و مهم ترین موضوع برای هر داوطلب پذیرش است و اگر داوطلب تصمیم به شرکت در کلاس ها دارد باید روی زمان خود بسیار حساس باشد. کلاس ها در طول هفته و خستگی ناشی از آن به دلیل تعداد ساعت ها و ساعت ها، قدرت و انرژی لازم برای مطالعه و امتحان در منزل را ندارید. توصیه قوی بهترین مشاوران و آزمون دهندگان پذیرش همیشه این بوده است که شما باید: زیاد نگران کلاس های کنکور نباشید. در اغلب موارد، مشخص می‌شود که آزمون‌شونده دانش متوسط ​​تا نسبتاً خوبی از موضوع دارد، که می‌تواند با استفاده از تکنیک‌های خاص، موضوع را به یک تسلط و نقطه قوت تبدیل کند. در موضوع داده شده با برنامه آزمون در منزل و بدون شرکت در کلاس های کنکور؛ بنابراین، همیشه چند هفته قبل از اقدام به کلاس کنکور به خود فرصت دهید و از مشاور خود بخواهید که برای درسی که نیاز به تمرین بیشتری دارد، برنامه مطالعاتی داشته باشد. کسانی که ضعیف هستند، هرچند در زیست شناسی و شیمی قوی هستند، ابتدا باید خودشان را بدهند و مطابق تشخیص مشاور خود منبع درسی را انتخاب کنند که با سطح درسی آنها مطابقت داشته باشد و حداقل یک ماه با هدف شروع به مطالعه کنند یا مطمئن باشند که نتیجه می شود. چشمگیر باشد

داوطلب عزیز برای موفقیت در کنکور هرگز انتظار تسلط بر دروس بدون تلاش و زحمت را نداشته باشید. در اکثر موارد با معرفی منابع معتبر شاهد افزایش درصد داوطلبان در رشته های ضعیف تا 90 درصد بوده ایم.

آ...

photo_2016-09-12_23-49-14

اگر شما یا مشاورتان تصمیم به شرکت در کنکور دارید، توجه به نکات زیر می تواند به شما در انتخاب درست کمک کند:

همانطور که در شور و شوق تبلیغات مختلف کنکور مشاهده می شود، دانشکده علوم هر ساله در تلاش برای جذب متقاضی است. برای شرکت در کلاس کنکور حتی اگر کلاس حل مشکل یا مشاوره رایگان باشد باید در کلاس استادی با نام و سابقه کنکور ثبت نام کنید. دانش آموزانی که در کنکور شرکت می کنند، به خصوص آنهایی که مشاور کنکور دارند، از ابتدای کلاس به راحتی می توانند توانایی و بایدها و نبایدهای معلم را در کلاس کنکور درک کنند و برای ارتقای سطح خود از روش کلاسی آزمون مخصوص به خود استفاده کنند.

اما سوالی که برای همه داوطلبان بخصوص داوطلبانی که قصد ورود به کلاس های سطح اول و بالاتر را دارند این است که این شرایط و الزامات کلاس های امتحانی آیا می توان گفت که اگر داوطلب نتواند ثبت نام کند؟ بی حوصله، باخت و ناتوان از کسب نتایج خوب در این کلاس ها؟؟؟

یکی از مشکلات و کمبودهای بزرگ موسسات و مدارس این است که همیشه بیش از حد حساس هستند و در کنکور برای متقاضیان اغراق می کنند، بله، کنکور حساس است و شروع قوی تابستان بسیار مهم و ظریف است، اما... .

همیشه می گوییم امتحانات، کلاس ها، منابع آموزشی، مربیان و... ابزار موفقیت در گام دوم حرکت و تصمیم شما هستند و محرک و گام اول انگیزه و اهداف شما هستند.

سوال دیگری که داوطلب را تحت تاثیر قرار می دهد و همیشه مشاوران از آن می پرسند این است که آیا واقعا بهترین کنکوری ها از کلاس های کنکور استفاده کرده اند یا طبق بسیاری از رتبه ها اصلا در هیچ کلاسی ثبت نام نکرده اند!

هیچ یک از داوطلبان پذیرفته شده در دوره های برتر و درجه یک در تمام طول مدت و کل سال کنکور در کلاس های کنکور شرکت نکرده اند و فقط برای جمع بندی یا حل مشکلات بسیار جزئی مجبور به ثبت نام هستند. دوره. سر کلاس کنکور بودند، البته به فکر معلم استثنایی بودند! داوطلبان ممتازی هم هستند که واقعاً در هیچ یک از کلاس های کنکور قبول نشده اند و با کمک معلم دبیرستان یا منابع معتبر و رایج کنکور مشکلات خود را در کلاس حل کرده اند.

سعی کنید از متقاضیان سال جاری یا مشاوران کنکور راهنمایی بگیرید، در بسیاری از موارد افراد با این دانش و تجربه ممکن است کلاس کنکور را برای شما رد کنند و تصمیم بگیرند که نیازی به کلاس تست ورودی ندارید.

یک کلاس رقابتی می تواند برای شما مفید باشد اگر به شما انگیزه و انرژی بدهد و به شما کمک کند به جای بردن آن به منابعی که علاقه شما را خراب نمی کند و هر روز در کنفرانس های مختلف شرکت کنید، در ظرفیت خود شکوفا شوید.

کلاس 10 بایدها و نبایدهای آزمون ورودی برای همه داوطلبان:

1- پس از انتخاب مدرسه ورودی و تعیین کلاس و معلم، حتما به مدیریت مدرسه تاکید کنید و مطمئن شوید که معلم مربوطه باید تا پایان کلاس حضور داشته باشد، نه اینکه بعد از یک ترم معلمی با تجربه ترک کند و یک معلم با تجربه کمتری می آید، زیرا این کار به برنامه داوطلب آسیب جدی می زند.

2- هزینه درس، تعداد درس، معلم، برنامه کلاسی، طرح درس معلم، تا حدودی کار روی موضوعات، روش شناسی و تعداد یادداشت ها و نقدها، هماهنگی آزمون های آزمایشی و . .. همه چیز باید در لحظه مشخص و صحیح باشد آیا لازم است به آن اشاره شود تا استرس نداشته باشد، عبور کند یا نه؟

3- سطح علمی کلاس باید در سطح علمی داوطلب باشد و اگر سطح علمی شما ضعیف یا متوسط ​​است در کلاس هایی که مختص متقاضیان مقاطع بالاتر است شرکت نکنید. (منطقی و واقع بین باشید)

4- به یاد داشته باشید که ابتدا و انتهای درس و موضوعات تدریس شده در جلسات را از معلم بپرسید. اینکه چرا برخی از کلاس ها در ابتدای سال به دلایل مختلف و در پایان زمان تعیین شده لغو می شوند بستگی به مدرسه و معلم دارد موضوعات مهم.

5- جالب است بدانید 90 درصد سرفصل های تدریس شده در کلاس های کنکور مانند دوره دبیرستان است و تنها 10 درصد از آزمون ها و روش های ارزشیابی در کلاس های کنکور استفاده می شود. برای گرفتن درصد بالا، آن درس از یک یا چند منبع خوب به سطح قابل قبولی می رسد.

6- اکنون که در دوره کنکور ثبت نام کرده اید باید هر روز یک درصد پیشرفت کنید و مهارت های خود را افزایش دهید زیرا پول و زمان خود را در کنکور سرمایه گذاری کرده اید به اندازه ساعتی که صرف می کنید وقت بگذارید. در خانه تمرین کنید و هر چند ساعت به کلاس می روید تکرار کنید.

7- تصمیم خود را برای حضور در کلاس کنکور مشخص کنید. هدف داوطلبان شرکت کننده در کلاس، ارتقاء درسی و شاهد افزایش درصد خود در آزمون های آزمایشی و کسب مهارت های مختلف تصمیم گیری می باشد. انواع تست.

8- با مطالعه برای کنکور انتظار داشته باشید که صدک شما بیشتر از زمانی باشد که صدک شما آنجا نبوده است پس به دنبال مزایای اضافی در کلاس کنکور باشید.

9- اگر پس از گذراندن 8 تا 10 آزمون، درصد افزایشی نداشته باشد، اگر داوطلب واقعاً تلاش کند و طبق برنامه درس بخواند، می دانید که کلاس برای شما مفید نیست. البته اساتید بسیار باتجربه و با تجربه ای هم هستند. . ، که غیر ممکن است. داوطلبی نمی تواند با آن ها درصد و پیشرفت را افزایش دهد، اما متاسفانه تعداد اساتید مستعد در کشور بسیار کم است و معمولا تعداد محدودی داوطلب پذیرش می کنند. آنها برای پیشرفت خود تلاش نمی کنند و فقط به دانشگاه می روند. کلاس

10- قبل از ثبت نام در کلاس های امتحانی باید با متخصصان واجد شرایط و مشاوران مجرب آزمون مشورت کنید تا وضعیت شما به درستی مشخص شود.

نه تنها همه قبول شدگان در کنکور ثبت نام کردند، بلکه خود داوطلبان هم تلاش کردند و زحمت کشیدند.

کنکور 95 نشان داد که تسلط بر کتاب درسی برای هر داوطلبی کافی است، اگر به آزمون های کنکور امسال نگاهی بیندازید متوجه می شوید که سطح سوالات به طور مستقیم بر روی کتاب های درسی متمرکز بود و این موضوع بدون کلاس و فقط با کتاب ثابت کرد. قادر به قبولی در کلاس و آزمون، یک دوره خوب را پذیرفت.

موفقیت دو قانون دارد:

1-هرگز تسلیم نشوید

2- قانون اول را همیشه به خاطر بسپارید.


آرزو می کنم موفق شوی.

برچسب ها: (آیا کنکور بدهید؟، باید امتحان بدهید، مزایای کنکور، کنکور خسته کننده است، کنکور یا زمان، نکات مهم کنکور کلاسی، 10 دوس و نه در کلاس های امتحانی پذیرش برای همه داوطلبان آیا کلاس کنکور سطح را بالا می برد؟

ادامه: https://payju.ir/content/لیست-آموزشگاه-های-کنکور-در-