وقتی به داشتن معلم خصوصی یا درس خصوصی فکر می کنید، چه مسائلی را در نظر می گیرید؟ چه نوع خدماتی از تدریس خصوصی انتظار دارید؟ انتظارات شما از کلاس های با معلم خصوصی چیست و چه عوامل و مزایایی باعث شد تصمیم به استخدام معلم خصوصی بگیرید؟

آیا به جز رفع نقاط ضعف و کمک به شما در قبولی در امتحان، انتظارات دیگری از معلم دارید؟ آیا تا به حال برایتان پیش آمده که بتوانید در کوتاه ترین زمان کوتاه ترین مسیر را برای پیشرفت تحصیلی طی کنید؟ برای رسیدن به پیشرفت تحصیلی و موفقیت در تمام امتحانات مهم مدرسه، سمینار و دانشگاه چه ابزارهایی لازم است؟

پاسخ به همه این سوالات به شما کمک می کند تا راه درست را انتخاب کنید. بستر تدریس استادبانک نسبت به سایر مراجع بهتر و جامع تر است. برای دریافت پاسخ تمامی این سوالات مهم باید تنها 5 دقیقه با ما همراه باشید و موضوعات ارائه شده را تا انتها مطالعه نمایید.

انتخاب معلم شخصی؛ روشی سریع برای یادگیری

گاهی برای رسیدن به موفقیت تحصیلی از روش های گران قیمت استفاده می کنیم. به عنوان مثال، ما می دانیم که بهترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی از ابتدا رفتن به مدرسه است. اما ما روی این موضوع تمرکز نمی کنیم که آیا روش انتخاب شده سریع ترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی است یا خیر. چنین انتخاب اشتباهی منجر به هزینه های بالایی می شود زیرا فرآیند یادگیری زمان زیادی می برد و ما باید برای کل دوره هزینه کنیم. تا زمانی که روش سریعی به نام معلم خصوصی وجود دارد دلیلی برای استفاده از روش های پیشرفته و طولانی مدت وجود ندارد، اما با استفاده از معلمان خصوصی می توانید در زمان کمتر و با هزینه ای مشابه به نتایج دلخواه برسید. هزینه مدرسه یا کمتر. استفاده از معلم خصوصی استادبانک یک راه کوتاه و کارآمد برای یادگیری کلاس ها است.

برای یادگیری سریع و رسیدن به موفقیت تحصیلی، سایت تدریس خصوصی استادبانک برای هر موضوع و مهارتی که در آن مشکل دارید، اساتید قوی و باسواد جذب کرده است، مانند معلم خصوصی ریاضی. زمانی که با مراحل استخدام معلم خصوصی در سایت استادبانک آشنا شوید و همچنین با تمامی دوره ها و مهارت هایی که این سایت تدریس کرده است آشنا شوید شگفت زده خواهید شد.

جذب افراد حرفه ای قوی

پیدا کردن یک معلم واجد شرایط که عضو یک پلتفرم آموزشی محبوب نباشد بسیار دشوار است. پلتفرم استادبانک این بستر را ارائه می دهد که شما می توانید از بین بیش از 2000 مدرس فعال و قوی در زمینه تدریس خصوصی، مدرس شخصی مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای ایجاد این بستر، استادبانک از فیلترهای ویژه ای برای انتخاب مربیان استفاده کرد. به عنوان مثال، تمام سوابق تدریس هر استاد در موسسات مختلف مورد ارزیابی قرار گرفت و تعداد دانشجویان موفق نیز مورد ارزیابی قرار گرفت. در این بستر، هر استادی تنها می تواند دوره های مرتبط با رشته تحصیلی خود را برگزار کند و سال ها تجربه تدریس آن موضوع را به روش های مختلف دارد.

در هر سطح از راهنمایی، تمام تحقیقات به صورت نقطه و ستاره نمایش داده می شود. رزومه و سوابق کاری هر معلم گواهی بر صحت آزمون است و شما به راحتی می توانید مطالب این معلم را مشاهده کنید.

شناسایی معلم خصوصی

تشخیص و اعتماد کامل به یک معلم خصوصی دشوار است همیشه اطلاعات حرفه ای و آموزشی دانشکده در اختیار شما قرار نمی گیرد هیچ موسسه و مدرسه ای تمام این اطلاعات را در اختیار شما قرار نمی دهد اما با استفاده از پلتفرم استادبانک، تقریباً قبل از اولین جلسه، می توانید درک دقیقی از استاد راهنما خود داشته باشید.

برای ارزیابی کیفیت تدریس هر معلم می توانید از نظر شاگردان سابق او در قسمت نظرسنجی استفاده کنید. برای ارزیابی سطح تجربه و تحصیلات هر مربی، می توانید از اطلاعات رزومه تحصیلی و سوابق تدریس آنها استفاده کنید. با مشاهده امتیازات و ستاره های هر مربی، می توانید عملکرد آنها را در کلاس های خصوصی ارزیابی کنید. در واقع استادبانک تمام اطلاعاتی را که برای یافتن استاد راهنما مناسب نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد و این مزیت این پلتفرم تدریس خصوصی است.

هزینه تدریس خصوصی متناسب با بودجه دانشجو می باشد

برای بسیاری از والدین و دانش آموزان، مهم است که هزینه تدریس خصوصی با توانایی معلم مورد نظر مطابقت داشته باشد. آیا مبلغ پرداختی برای تدریس معلمان با کیفیت تدریس آنها مطابقت دارد؟ استادبانک شرایطی را فراهم کرده است که تنها به توانایی های تدریس معلم مناسب پرداخت می کند. زیرا استادبانک با توجه به صلاحیت و توانایی تدریس معلمان را جذب می کند و قیمت هر جلسه را با توجه به صلاحیت آنها تعیین می کند.

در استادبانک اساتید بر اساس سوابق تحصیلی از یک ستاره تا پنج ستاره و VIP رتبه بندی می شوند. بنابراین اگر کیفیت استاد و همچنین قیمت و نرخ کلاس خصوصی برای شما مهم است، می توانید با مراجعه به قسمت ارزیابی استاد و با توجه به میزان مورد نیاز برای هر کلاس خصوصی، معلم مناسب را انتخاب کنید. .

تمام مهارت های مورد نیاز برای کار و مطالعه را آموزش دهید

برای یادگیری چه موضوعات و مهارت هایی به معلم خصوصی نیاز دارید؟ اطمینان حاصل کنید که به راحتی به استادبانک دسترسی دارید. استادبانک دارای معلمان واجد شرایط برای تمامی مقاطع تحصیلی و تمامی دروس از ابتدایی تا متوسطه و دروسی مانند فیزیک و کنکور می باشد. همچنین در استادبانک می توانید برای بسیاری از دوره های دانشگاهی از تخصص اساتید حرفه ای بهره مند شوید. برای دریافت شغلی پردرآمد می توانید برای آموزش مهارت های مختلف مانند زبان های برنامه نویسی و نرم افزارهای مختلف به استادبانک مراجعه کنید.

در ضمن سایت مدرس زبان امکان دریافت بورسیه کانادا، بورسیه آمریکا و بورسیه تحصیلی سایر کشورها و همچنین مهاجرت کاری و کسب نمره بالا در آزمون های آیلتس و تافل را ارائه می دهد. استادبانک دارای مدرسان خصوصی برای کلیه دوره های اصلی دانشگاهی و مهارت های کاری مانند نرم افزار، زبان های خارجی، برنامه نویسی و موسیقی می باشد.

موفقیت تحصیلی شما با کمک استادبانک

با دسترسی به پلتفرم تدریس خصوصی استادبانک، می توانید درخواست کلاس تدریس خصوصی مستقل داشته باشید و از خدماتی مانند دسترسی به مجله آموزشی استادبانک برای مطالعه مقالات علمی و مشاوره ای در زمینه های مختلف و همچنین انتخاب آنلاین استاد راهنما یا حضوری بهره مند شوید. - درس های صورت علاوه بر این می توانید از اپلیکیشن استادبانک برای مطالعه منابع و نمونه سوالات امتحانی استفاده کنید.

با بستر استادبانک هیچ بهانه ای برای موفقیت تحصیلی و کسب مقام های بالا وجود ندارد و با این بستر می توانید بذر امید را در دل خود بکارید. در استادبانک دیگر کلمه «نه» معنایی ندارد، بلکه هدف اصلی اراده و توانایی است. برای دریافت نتایج بسیار خوب، بلافاصله به سایت آموزش خصوصی استادبانک مراجعه کنید یا با شماره 02191005343 تماس بگیرید. همیشه می توانید برای یک گزینه مناسب به تیم پشتیبانی استادبانک دسترسی داشته باشید.