چقدر از تاثیر و اهمیت مو در ظاهر خود اطلاع دارید؟ شاید تعجب کنید اگر بشنوید که موهای شما به اندازه آرایش شما بر ظاهر شما تأثیر می گذارد. بنابراین، توصیه می کنیم در مورد فرم ها، تصاویر و زمینه ای که در آن قرار می گیرند، بیشتر فکر کنید. در این مقاله روش های مراقبت از مو و انواع خدمات مو در آرایشگاه های زنانه را برای شما بیشتر خواهیم گفت.

کراتین

یکی از مهم ترین خدمات مو در آرایشگاه زنانه که بسیار متداول است، سرویس مو می باشد. این خدمات شامل کراتینه و ترمیم مو می باشد. لازم به ذکر است که طی مراحل ذکر شده، موهای مشتری ترمیم و ترمیم می شود. در ادامه بیشتر در مورد کراتین صحبت خواهیم کرد.

کراتینه مو چیست؟

کراتین نوعی پروتئین است که به طور طبیعی در بدن انسان یافت می شود. این نوع پروتئین معمولاً در مو و ناخن افراد یافت می شود. از این پروتئین در درمان های مو نیز استفاده می شود تا زیبایی مو را دوچندان کند. بد نیست بدانید کراتینه تا 70 درصد موها را ترمیم می کند در حالی که تا 30 درصد موها را نرم می کند. به عبارت دیگر با استفاده از کراتین موهای آسیب دیده ترمیم شده و ضخامت تارهای مو افزایش می یابد. به یاد داشته باشید که برای کراتینه مو، متقاضی نباید به این ماده حساسیت داشته باشد. به عنوان مثال، افراد مبتلا به پسوریازیس یا سایر بیماری های پوستی یا حساسیت به فرمالدئید باید قبل از انجام درمان کراتینه مو با دندانپزشک یا پزشک مشورت کنند.

انواع کراتینه مو

کراتینه مو به دو گروه تقسیم می شود که هر دو برای خدمات در سالن های زیبایی و برای خدمات در سالن های زنانه استفاده می شود.

کراتین موها را ترمیم می کند

این نوع کراتینه برای افرادی مناسب است که به طور مرتب موهای خود را اتو می کنند و سشوار می کشند و آن را گرم می کنند. انجام موارد فوق باعث سوختگی و آسیب به موهای شما می شود. این دسته از افراد می توانند موهای خود را با کراتین احیا کننده ترمیم کنند.

کراتینه کانا کراتین نرم برزیلی

از این نوع کراتینه در خدمات صاف کردن مو استفاده می شود. استفاده از کراتین برزیلی بدون شک باعث تقویت و ترمیم موها و همچنین صاف شدن موها می شود.

اکستنشن مو

اکستنشن مو در آرایشگاه های زنانه یک سرویس مو است که در بین مشتریان محبوبیت دارد در این روش یک لایه مو به موهای اصلی فرد اضافه می شود اکستنشن مو انواع مختلفی دارد و هزینه آنها به عوامل مختلفی از جمله طول مو و کوتاهی مو، تعداد شاخه های مصنوعی یا طبیعی و عوامل بیشتر بستگی دارد. اکستنشن مو باعث از بین رفتن نازکی مو می شود و یا اگر ریزش مو دارید تغییر قابل مشاهده نیست و موهای زیبا و پرپشتی در دید عموم دارید.

انواع اکستنشن مو عبارتند از:

1. اکستنشن طبیعی مو

زمانی که از تارهای طبیعی برای اکستنشن مو استفاده می شود، زیبایی کار دو چندان می شود و مو حالتی منحصر به فرد و طبیعی پیدا می کند. البته واضح است که موهای طبیعی نیز در این مورد باید قابلیت دکلره، بافتن و رنگ کردن را داشته باشند. پس از انجام اکستنشن مو به صورت طبیعی، باید هر 45 روز یک بار برای ترمیم و سرویس مو به آرایشگاه مراجعه کنید. روش های مختلفی برای نصب اکستنشن مو وجود دارد. رایج ترین آنها چسب کراتینه مو، دوخت مو و سایر روش های پیشرفته است. بسته به نوع مو و جنسیت و مدت زمانی که قصد دارید موهای خود را نگه دارید، باید روش نصب را انتخاب کنید. هنگام انتخاب روش نصب اکستنشن مو، یک متخصص آرایشگاه باید به شما کمک کند که مزایا و معایب هر روش را بشناسید تا از انتخاب خود کاملاً راضی باشید.

2. نان

یکی دیگر از خدمات مو در بهترین آرایشگاه زنانه تهران شینیون است. این کلمه لاتین به عنوان "موی ضخیم" ترجمه شده است. در اصل شینیون به مدل‌ها و مدل‌هایی گفته می‌شود که به موهای افراد داده می‌شود. شینیون به اندازه آرایش مهم است. اگر این مدل مو را انتخاب کنید، مهم نیست که آرایشگر چقدر حرفه ای باشد، بعد از مدتی متوجه خواهید شد که اشتباه بزرگی مرتکب شده اید. زیرا موهای شینیون نه تنها ظاهر و شمایل آرایش را پنهان می کند، بلکه استایل و زیبایی صورت را نیز مخفی می کند. شینیون های مو مدل های مختلفی دارند و برخی از ترندها در طول سال محبوب هستند. در نظر داشته باشید که شینیون مو بسته به جنسیت و نوع موی متقاضی متفاوت است. برای مثال این نوع سرویس مو باید با در نظر گرفتن موهای کوتاه، بلند، صاف و مجعد استفاده شود. از پرتقاضاترین مدل های مو می توان به مدل موی نامزدی، عقد، عروسی، مهمانی و مجالس اشاره کرد.

3. انواع مدل موی شینیون

مو را می توان با انواع شینیون تزئین کرد. از مدل های شینیون انتخاب شده با توجه به سلیقه شخصی و سلیقه هنری می توان به نوع باز، نیمه باز اروپایی، فرانسوی و سبک حرارتی اشاره کرد.

نکات مهم در مورد چیگونگ

برای زیبا و جذاب شدن مدل موی انجام شده در خدمات آرایشگری، آرایشگر باید به نکات زیر توجه کند:

آرایشگر باید به تجهیزات و ابزار کار توجه ویژه ای داشته باشد. به عنوان مثال، تمام ابزارها مانند بیگودی، اسپری، گیره مو، ژل، نرم کننده، کش و توری مو باید در دسترس باشد.

بیگودی مو نیز از وسایل ضروری و مهم در این زمینه محسوب می شود. آرایشگاه ها باید دارای سشوار، سشوار و اتوی تخت باشند تا شینیون را به درستی انجام دهند.

برای نگه داشتن شینیون و ثابت نگه داشتن آن، حتما از اسپری و موس تثبیت کننده مو استفاده کنید، زیرا این تثبیت کننده ها مدل مو را برای مدت معینی در جای خود نگه می دارند.

شینیون درجه یک به شینیون هایی گفته می شود که گیره ها و گیره های آن روی سطح موها دیده نمی شود. یعنی شینیون بسیار حجیم است.

اگر موهایتان کوتاه است باید از لوازم مخصوص شینیون مو استفاده کنید. به یاد داشته باشید که خدمات مو در آرایشگاه های زنانه باید به گونه ای ارائه شود که هیچ ایراد و نقصی در ظاهر مو وجود نداشته باشد. مدل های مد روز و مدرن اغلب برای مدل مو استفاده می شود، مانند:

کلاسیک

عربی

بستر

حلزون

کرم رنگ

دمای من

که جزو پرطرفدارترین مدل هاست.

شینیون برای موهای کوتاه

زنان با موهای کوتاه اغلب نگران مدل مو هستند. اگر موهای کوتاهی دارید، نگران نباشید، زیرا برای موهای کوتاه نیز مانند موهای بلند، آپدیت هایی نیز وجود دارد.

اتصال مو

با نزدیک شدن به فصل گرما، خانم ها تمایل دارند موهای خود را شانه کنند. توری مو تکنیک خاص خود را دارد که باید با دقت خاصی اجرا شود. بنابراین در انتخاب آرایشگاه دقت کنید و فردی را انتخاب کنید که شایستگی و تجربه زیادی داشته باشد.

خدمات مو در آرایشگاه و مشاوره مرتبط با مش.

قبل از شانه کردن موهایتان، ابتدا آن ها را شانه کنید تا بدون گره خوردن و صاف شوند.

موها باید کاملاً خشک باشند، زیرا حتی یک قطره رطوبت کار شما را خراب می کند

هنگام کندن مو با استفاده از قلاب مطمئن شوید که ریشه موها آسیب نبیند.

نسبت و اندازه مناسب مواد مش را با هم مخلوط کنید

لازم به ذکر است که مواد توری باید به طور یکنواخت و منظم به موها زده شود.

پس از استفاده از رنگ، توری را با استفاده از نرم کننده و رنگ بشویید

استفاده از سرم کریستال و ماسک مو بعد از مش برای جلوگیری از آسیب مو توصیه می شود

انواع نه:

استفاده از توری مو این قابلیت را دارد که ظاهر موهای شما را متنوع کند و در آن هارمونی ایجاد کند. به خصوص ترکیب رنگ های زیبا روی موهای شما مطمئناً آنها را از ظاهر خسته کننده نجات می دهد. در حین اجرای توری مو باید دو رنگ مناسب انتخاب کرد. به طور کلی انواع توری مو را می توان بر روی موهای مشکی اجرا کرد. برای مثال موهایی با زمینه مشکی می توانند رنگ های آبی، صورتی و بنفش را بپذیرند. در صورت تمایل، خانم های میانسال می توانند از رنگ قهوه ای روشن برای مش استفاده کنند. موهایی با زمینه قهوه ای تیره نیز با مش نسکافه ای و قهوه ای روشن توجه را به خود جلب خواهند کرد.

خدمات رنگ مو:

یکی دیگر از خدمات مو مربوط به رنگ کردن است. این سرویس آرایشی بسیار گسترده و پرطرفدار است، زیرا خانم ها در سال چندین بار برای رنگ کردن موهای خود به سالن های زیبایی مراجعه می کنند. توجه داشته باشید که ترکیب رنگ ها تکنیک های خاص خود را می طلبد که تنها با کمک یک آرایشگر مجرب و با تجربه به درستی انجام می شود.

رنگ موی مناسب را انتخاب کنید.

وقتی به آرایشگاه می روید، رنگ های مختلف را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، یکی را انتخاب کنید که با رنگ چشم یا پوست شما هماهنگ باشد. زیرا رنگ موهای شما تاثیر زیادی در ظاهر و زیبایی چهره شما دارد. به همین دلیل همیشه هنگام رنگ کردن موهایتان از آرایشگرتان راهنمایی بخواهید.

نکات مهم در ارائه خدمات آرایشگری

به یاد داشته باشید که قبل از رنگ کردن کل موهای خود یک تست رنگ انجام دهید

تا 24 ساعت بعد از رنگ کردن موهای خود را شامپو نکنید، به جای آن از ماسک مو استفاده کنید.

24 ساعت قبل از رنگ کردن و دکلره کردن موهای خود از هیچ شامپویی استفاده نکنید

مطمئن شوید که از رنگ مو و اکسید کننده با کیفیت برای رنگ کردن موهای خود استفاده می کنید.

به یاد داشته باشید که رنگ کردن ابرو با رنگ مو ممنوع است زیرا احتمال آسیب رساندن به ریشه موهای ابرو وجود دارد.

بعد از رنگ کردن از موها مراقبت کنید. برای مراقبت از مو توصیه می کنیم از ماسک مو، سرم مو و روغن های طبیعی استفاده کنید